slimbox2 css

slimbox 2 js

slimbox 2 auto activator

Pages

Advertisement

Wednesday, March 5, 2008

Sepetang di Mumbo Jumbo...

Start dari hari ni wife aku kena guna kete sebab nak hantar kakak gi kelas mengaji, so tiap2 hari dia kena la hantar dan ambik aku dari tempat keje. Nampak gaya macam nak kena ada sebijik kete lagi, tapi buat masa ni tak mampu.

So petang masa dia amik aku, aku pun bawak la diaorang gi makan kat Mumbo Jumbo sebab wife aku teringin bebeno nak merasa lamb pasta...anak2 aku dok tido dalam kete. Sampai kat sana kakak dok merengek ngantuk sebab tanak bangun (aku kejutkan aje) sebab tgh dok dukung yg adik, mana larat nak dukung dua2 orang...letih oooo...masuk Mumbo Jumbo, benda pertama yg menarik perhatian diaorang ialah botol tabasco (atau tabascos...aku pun tak tahu camana nak eja)...

6 comments:

nurd said...

tq sayang.... nak buat ghane, ngidam...

dirn said...

hehehe...takpe sayang...

TT said...

Kemsalam dengan awek filipina aku yeeeeeerrr. Aweks taiwan dah cabut.

dirn said...

ha'a....awek taiwan ko dah cabut...

wnf said...

uhhh~

botol besar tabascos pengubat jiwa,

hehe~

abang yang tunjuk botol itu memang sporting,

hehehe ( dia siap posing untuk diambil gambar )

kak nur ngidam,

huhuh~

uhmm,
today suda pass jpj moto~

heeee~

minggu depa khamis dapat ah uh lesen,

sehari selepas spm kuar pada rabu-nyer~

seram!

dirn said...

waaa....spm dah nak kuar...good luck...tawakal dgn apa pun keputusan yg keluar :)