slimbox2 css

slimbox 2 js

slimbox 2 auto activator

Pages

Advertisement

Tuesday, March 18, 2008

Musim...


Minggu lepas aku demam teruk, baru je aku baik demam, kena giliran anak2 aku dgn wife aku pulak demam...yg menakutkan tu suhu badan dua2 anak aku dah cecah 40 darjah celcius (mmg tahap gerun)...Jumaat lepas aku bawak gi Klinik Kesihatan, diaorang di'suspect' kena denggi sebab platlet darah rendah (kena cucuk utk amik darah). Doktor bagi surat rujukan utk dibawa ke hospital kalau2 demam diaorang lagi teruk.


Sabtu pagi aku pegi ke Hospital Putrajaya, sebab malam sebelumnya demam diaorang teruk lagi...ambik darah lagi. Keadaan masih suspen...sebab aku harap anak2 aku tak kena denggi la, teruk kalau dua2 orang kena tahan hospital. Doktor suruh balik dulu dan datang pulak hari Ahad utk check darah. Kali ni balik dgn dose ubat yang tinggi.

Ahad, aku pegi lagi Hospital Putrajaya, tapi kali ni bebudak ni nampak segar sikit. Ambik lagi darah utk kali ketiga, sampai anak aku kata dapat jam baru (balut lepas kena cucuk amik darah)..kali ketiga kena cucuk dah tak nangis...agaknya dah lali. Alhamdulillah diaorang tak apa2...So hari ni dua2 dah ok. Tinggal la wife aku sorang yang masih demam dan batuk2..kesian wife aku (sakit2 pun jaga kitaorang semua). Memang mencabar bulan ni...

No comments: