slimbox2 css

slimbox 2 js

slimbox 2 auto activator

Pages

Advertisement

Tuesday, March 18, 2008

5 tahun lebih berkhidmat...

Masa aku dok jaga anak2 yg sakit, aku dah kehilangan cermin mata kesayangan aku...tgh baik punyer dok tgk suhu badan anak2 aku sambil tgk movie...last2 aku terlelap...yg lebih hampehnya, aku tertidur atas cermin mata aku, besok pagi sedar2 cermin mata aku dah patah dan penyek huhuhuhu....nasib baik ada backup cermin mata lama....terpaksa la pakai dulu...hampeh betul...berakhirnya riwayat cermin mata yg aku sayang...

3 comments:

TT said...

Kat company baru, lepas confirm, boleh beli cermin mata up to RM1,000 dan claim.

nurd said...

nanti dapatlah cermin mata baru bila dah start keje di opis baru... hikhikhik..
sian dier...

dirn said...

lepas confirm baru boleh beli? kena tunggu lagi 6 bulan la? huhuhuhu lamanya...