slimbox2 css

slimbox 2 js

slimbox 2 auto activator

Pages

Advertisement

Thursday, March 6, 2008

Tribute to Hazman Halid...

Petang semalam (sebab masa menaip skang ni dah pukul 3:30am) aku masuk blog member aku yg glamer ni...sekali tengok, punya la banyak gambar2 lawa yg boleh aku jadikan wallpaper kat desktop aku...so disebabkan kami sekeluarga mmg fan blog dia (especially gambo2 yg dia ambik), aku dedikasikan post kali ni khas utk dia (disamping mempromote desktop aku lagi wahahahaha)...Nak cerita profile dia lebih2 aku tak berani sebab takut yg empunya diri tak suka...cuma apa yg aku boleh katakan pasal dia kat sini :

1) 10 programmer terbaik di Malaysia (bangga aku berkawan ngan dia)
2) antara anak melayu yg berjaya tanpa main politik (main dunia IT je)
3) bapa tunggal yg tabah (tak bley komen)
4) berseni (tgk gambo2 yg dia amik, walaupun bukan pro photographer tapi macam pro)
5) macho gilas (mmg macho...ramai yg tergila2 nak kat dia)

9 comments:

dirn said...

fuyoh!! chanteknyer... ijau tu.. warna feberet tu.. naik kalernyer.. tabik spring pd TT..

TT said...

Sat nak ambik tisu naaaaaa

dirn said...

hehe...kitaorang hargai seni fotografi ko...so nak bagi duit tak mampu le pulak (lagipun ko dah kaya kakakaka)...so setakat buat benda ciput ni je la...

dirn said...

statement yg memula tu dari nurd...dia lupa tukar id...hehehe

wnf said...

uhhh,

siapa beliau neyh?

heheheh

dirn said...

seorang mamat yg sangat power...terkenal senatero malaya...

Anonymous said...

Tribute to hazman halid...
Hmmm meh tisu nak tolong lap untuk
abg hazman halid.. Mmg dia Nice person ciptaan ALLAH SWT..

dirn said...

yup...setuju sgt dgn statement catwomens :)

rio blogspot said...

Karya TT memang asyik dan mempesonakan.