slimbox2 css

slimbox 2 js

slimbox 2 auto activator

Pages

Advertisement

Thursday, February 28, 2008

Beku...

Macam ni la rutin aku tiap2 hari kat ofis semenjak balik dari Singapore...takde project asyik dok melangut memikirkan masa depan yg dah kabur kat co lama...mujur la aku dah dapat keje baru, kalau tak sure masalah punye...boring dah sampai tahap cipan tak usah nak kata la...code dah tak sentuh lama bukan main...rasanya aku perlukan cuti panjang untuk betulkan mental aku yg dah rosak teruk ni...ntah hape2 la keadaan aku sekarang...

10 comments:

wnf said...

ahahah...
anda patut berasa bersyukur kerana dilimpah kurniakan kuasa bertinta dengan pc~

satu2nya yang kamik tahu~

sudo,

sudo-kun,

suda-chan~

ahahah...

terus berbakti demi monster, machine and robot~

hidup mecha!

:P

heheheheh

dirn said...

hahaha....yo la tuh...tapi bab mecha aku setuju hehehe

wnf said...

wuuuh~

sebenanye,

ini linux,

mcm hidup pulak,

tiap2 kali bangun pagi bukak ada problem,
first morning- screen reso.
2nd morning- dia nyer image on monitor shaky~

cam gegar2,

pastu ilang2,

kenapa ya?

now suda okeng balik~

esok belum tau ah~

:P
heeee

dirn said...

misteri nusantara.....

wnf said...

eyh2,

u noe wat ah,

i found old picture in the dusty album,

there were pictures of u oso meh,

on the pelamin one in the traditional garment and tux,

i was thinking of scanning and putting in my blog laaa~

ahgaha,,

there were also pictures of abg. ayoy and abg. idi, kak uti when they were small,

oso with pok dek in a river,


ahahaha~

this one great stuff for memorial~

eyh,

post la one of ur pix masa tengah fit2 maen rugby sama kriket di sarawak,

mau tengok meyh~

dirn said...

hehehe....cantik gak tu...tapi make sure blurkan muka aku...pasal gambo masa muda2 semua ada kat kampung...kena cari dulu...kekeke

TT said...

Berapa batang rokokkah telah menjadi mangsa kebekuan ittew?

dirn said...

tersangat la banyaknya :)

wnf said...

ohohoh~

ada orang kata nak stop smoking?

huhhU~

dirn said...

pergh!!!! pedihnyeee....