slimbox2 css

slimbox 2 js

slimbox 2 auto activator

Pages

Advertisement

Thursday, February 28, 2008

Masa riang rasa hebat...

Lepas aku hantar laptop dgn desktop yg aku selamatkan ke Klang (sekali dgn kelas express pasal Linux yg aku offer hehehe), kitaorang pun balik dalam pukul satu pagi....anak2 aku tak makan apa2 lagi masa kat Klang sebab diaorang tido...bila bangun pun tanak makan apa2 sebab asyik nak main...dalam kete baru la mengadu lapar....nak makan McD...mmg citarasa org putih betul bebudak ni....so carik la McD 24 jam....mujur la aku jumpa dekat2 area rumah aku...kiranya dekat sejam setengah jugak la lepak kat McD.....

3 comments:

wnf said...

ahaha...
anak2 pengubat mengantuk~

mcd kat andalas pun ada saja-

pukul dua juga ah baru tido anak2 uh~

kelas linux yang agak mengejutkan buat pertama kalinya~

tp GIMP memang besh~

just certain filter pc tak leyh sapot~

dia jd...
lambat gyler loading dan eventually hang~

dirn said...

itu tandanyanye kena beli graphic card...hehehehe

Unknown said...

salam puan.sy nak belajar pasal linux utk upgrade krjaya sy.kt mana sy boleh dpt kelas linux ye?