slimbox2 css

slimbox 2 js

slimbox 2 auto activator

Pages

Advertisement

Thursday, February 28, 2008

Kakak daftar sekolah...

Dua hari lepas aku bawak kakak pegi ke sekolah dekat kawasan perumahan. Nak daftar utk tahun satu, sekolah ni kena daftar awal, kalau tak jawabnya takde tempat la. Anak aku terkejut badak ngan suasana sekolah ni. Dia sangkakan sekolah sama macam tempat nursery dia dulu. Tak sabar2 dah nak mula masuk sekolah (dah nak besar anak aku ni) yg adik pulak tak sabar2 nak tunggu besar, sebab nak masuk sekolah sama jugak...dia ingat boleh bersuke ria kot kat sekolah hehehe....takpe, aku happy bila diaorang happy...lepas ni nak kena daftar ngaji pulak...anak aku dah dikira lambat start ngaji...alif ba ta pun tak lepas lagi....



4 comments:

wnf said...

woah~

suda besa anak sedara-kuh~

pakcik makin tua~

ahahaha~

suda enam tahun?

cepatnye dafta~

dirn said...

cepatkan masa berjalan...

wnf said...

huhuh~

kantio mok teh yang suh dafta eh?

ehehee

wnf said...

kantoi*