slimbox2 css

slimbox 2 js

slimbox 2 auto activator

Pages

Advertisement

Thursday, January 31, 2008

Kuasa ditangan anda...


Aku dah tender tadi, ni la saat yg paling membahagiakan (rasa tenang dan berkuasa hahahahaha...)...lama pendam semenjak kena transfer ke S'pore. Dalam hati ni panas membara Tuhan je tahu. Kaki gebang banyak sangat kat sana (dan kat sini pun sama jugak). Biasa la bila dah tender tu mula la kena tanya kenapa dan mengapa, kononnya byk plan yg dirancang utk org2 lama (pigi dah, berbulan dok ngadap monitor kata byk perancangan).


Macam2 la janji manis. Semua tu lakonan semata2....dalam dok tgh berbincang tu, masih cuba lagi nak kencing aku...mcm la aku tak tahu apa2. Dalam situasi macam ni, semuanya boleh, discuss pasal gaji la, tak perlu travel la, ada claim baru la...macam2lah yg indah2 belaka....kalau tak kuat iman, cair jugak dibuatnya. Aku dah bagi reason elok2 (dah sampai tahap maleh nak layan dah) pun masih nak suruh aku fikir masak2 lagi. Spesis macam ni mmg tak boleh bagi muka. Takpe....lepas ni apa yg perlu aku buat hanyalah pekakkan telinga dan butakan mata...Jawapan muktamat.

9 comments:

Titi Wangsa said...

kalo kao kena lawan ultraman tiap tiap hari
maknanya kao ni alien la ye?
tak pun raksasa?
dineso?
http://www.youtube.com/watch?v=UZBL2XrGmKU

dirn said...

aku mmg kena jadi dineso tiap2 hari...tu tak bubuh gambar barbie lagi....aku kena jadi prince...kakaka....

Titi Wangsa said...

kao jadi dirneso

TT said...

Abang Raihan ittew, kau telah membuktikan ramalan aku bahawa kau sangat-sangat in-demand. Bukan saja kau menjadi kesayangan 3rd Level Support Manager tetapi kini kau juga menjadi kesayangan manager-manager lain yang tidak mahu kehilanganmu. Seperti kata 3rd Level Support Manager yang telah menjaga 5,000 orang ittew, "orang Melayu paling rajin yang pernah ku temui".

Juga paling chubby chomel chomel dan pandai berbahasa Itali tatkala mengorder pasta gittew.

dirn said...

hahaha....sungguh durjana sekali statement mu ittew en. tukangtaip...

Ad said...

mana ada otromen wat watak jahat..tukarlaa..rosak idola ad..amikla resaksa gorgon tuk org2 itteww(sepertimana ejaan mr.TT)..

palingtidakpun letak diorang as a Lord of darkness..

dirn said...

sorry la ad...mainan resakse gorgon anak aku tanak beli...dia nak otromen je....so takleh nak tukar gambo tu...aku la jadi resakse....

Titi Wangsa said...

kao bukan jadi raksasa kao jadi monster

dirn said...

hahaha...dalam maknanya tu Titi :)