slimbox2 css

slimbox 2 js

slimbox 2 auto activator

Pages

Advertisement

Thursday, January 31, 2008

Kakak nak makan kentang yang ada cheese...


Aku baru je balik keje, lepas semayang Asar anak pompuan aku ajak makan KFC. Dia nak makan cheesy wedges. Aku cakap tunggu la hari Ahad. Terus keluar muka monyong dia...last2 aku pun kata ok, so lepas maghrib kitaorang pegi KFC Tesco Puchong. Bila fikir2 balik, zaman aku kecik2 dulu bukan senang nak makan KFC dan benda2 yg sewaktu dgnnya, 2 bulan sekali pun belum tentu. Aku tak pernah nak minta sebab takut bapak aku marah.





Agaknya anak2 aku tak takut kot dekat aku. Kadang2 tu dilema jugak. Tak tahu nak jadi bapak yg macam mana. Garang ke, friendly ke, tapi yg aku perasan cara aku layan dan main dgn anak2 aku ni tak sama macam aku dgn bapak aku. Dulu mana aku berani nak main lawan2 Ultraman dgn bapak aku :) sekarang ni aku asyik dok jadi monster ataupun putera raja yg dok menari dgn puteri raja (Barbie Swan Lake)...

8 comments:

nurd said...

hehehe dirn...
samalah... nak gurau dgn abah takut ooo...
pastu nak mkn kfc, adalah sebulan sekali... tu pun kadang2...

TT said...

Wah chomel2 keluarga abang raihan sejuk mata memandang...

Ad said...

bang..tolong pesan kat anak abg tu
'nnt kalau otromen dah nak kalah,jemput abang2 ultromen yer..kita fire sama itu resaksa..'

dirn said...

TT...
hahaha...tgk baka la...arab jawa gittew (arab jawa mmg jenis idung penyek)....

AD...
bangganya aku abang2 otromen sudi tulis komen kat blog aku....

dirn said...

nur...
macam kenal je...tapi dimana ye?

nurd said...

arab jawa? hahahahaha
gelak sakan aku!

Nor said...

Wei! sakan ko gi shopping. mentang2 barang kat Mesia murah2. Waa..nak balik shopping samaaaa....

nurd said...

mung duduk jelah di Moscow tu mek... dah puah baru balik M'sia... hehehe