slimbox2 css

slimbox 2 js

slimbox 2 auto activator

Pages

Advertisement

Thursday, January 31, 2008

Operasi berambus fasa 3 (akhir)...


Pagi nanti bila masuk keje, aku dgn rasminya melancarkan operasi berambus fasa akhir. Fasa kedua utk menyetelkan claim aku menemui jalan buntu. Nampak macam nak gagal terus. Approval level pertama masih dok sangkut lagi (hampeh betul). Dah 2 minggu lebih proses masih tak sudah2. Approval level kedua aku tak tahu la berapa lama pulak.

Esok (kalau ikut tarikh, kira hari ni la) aku kena carik template surat berambus. Dulu2 lupa pulak nak simpan. So lepas clear pasal claim (lulus ataupun gagal) aku nak request supaya di'release' awal. Bukan apa, aku tanak diaorang membazir duit utk aku. Tapi kalau diaorang paksa aku tunggu (silap2 aku pulak yg disuruh bayar kat diaorang) dan memandangkan takde apa2 assignment kat aku, kalau diaorang sudi nak bagi duit tanpa kerja selama 2 bulan. Kecik tapak tangan, longkang aku tadahkan. Bukan senang nak dapat duit :) Dolu2 boleh la aku kena tipu. Sekarang tidak lagi.

Singapura dilanggar todak. Memang byk iktibar yg aku belajar dari sana hehehe...kalau la zaman sekarang masih ada todak, aku nak je suruh todak2 ni ghodok lubang idung mat2 import ni. Semua mmg pandai belit. Bila nak, baiknya bukan main lagi. Bila time tak nak, pergh!!! zalim siut...dan dan buat tak kenai atau tak paham....macam cabai...

2 comments:

TT said...

Haiyohhhhhhh laser habis-habisan abang raihan ittew!

dirn said...

sekali-sekala kena jugak laser....asyik dok kena lenyek je memanjang...hehehe