slimbox2 css

slimbox 2 js

slimbox 2 auto activator

Pages

Advertisement

Friday, November 19, 2010

Salam AidilAdha...

Salam Aidil Adha buat semua... Alhamdulillah dapat lagi merasa menyambut AidilAdha. Raya tahun ni kami beraya di rumah makcikku Mok Dah di Teluk Panglima Garang, Klang. Aqiqah anakku Nur Hannani juga dilakukan sekali disana. Alhamdulillah selesai sudah kesemua aqiqah anak2ku.

Suami makcikku pakcik Nasir yang menjadi tukang sembelih dan dia juga chef untuk kenduri hari tu. penat betul dia 2 hari tu.. Mok Dah ku juga mengambil 3 bahagian aqiqah anak2nya dan sepupuku Azrul aka Awoo melakukan ibadah korban seekor kambing. Kira hari tu, ada 2 ekor lembu dan seekor kambing.. ketiga2nya besar dan sihat..

Raya Adha tahun ni kesemua adik2 abahku yang tidak pulang ke Terengganu berkumpul disini. Meriah betul.. makanan jangan kiralah... tapi sayang camera kami rosak.. Hp pulak bateri mati.. huhuhu kalau tak pasti ada gambar2 yang terselit dibawah. Kebetulan anakku Hannani dan anak Mok Dah demam.. so berdukung jelah jawabnya.. mujur juga ada jiran2 dan sahabat makcikku yang baik hati bergotong-royong. Kalau tak... pengsan kot? hehehe

Macam mana sekalipon.. raya tetap meriah walaupon bukan dikampung.. Aku Gembira sangat! tq semua...

2 comments:

kasihredha said...

Baru boleh comment..my first comment...beraya di mana pun tak kisah asal bahagia..:)

nurd said...

tq komen kak... teruskan komen yer.. hehehe