slimbox2 css

slimbox 2 js

slimbox 2 auto activator

Pages

Advertisement

Wednesday, August 25, 2010

Alhamdulillah...

4 Jun 2010 Jumaat... adalah hari yang tidak dapat kami lupakan. Hari itu, kami dalam perjalanan pulang ke Terengganu dengan niat untuk melawat abahku yang masuk wad HKT dan ingin memeriahkan majlis perkahwinan adik iparku di Kelantan.
Hajat kami tidak kesampaian.. Allah sudah tentukan.. dan kami redha.. Kami telah terlibat dalam kemalangan.. kemalangan yang tidak melibatkan mana2 pihak.. alhamdulillah.. kami semua selamat kecuali suamiku yang luka dikepala. Ya Allah, terima kasih kerana KAU telah menggerakkan hati-hati mereka untuk membantu kami. Ramai yang telah datang membantu... terutamanya menjaga anak-anakku yang masih kecil.. terima kasih kepada insan-insan yang simpati pada kami.. tidak kira semasa dilokasi kemalangan dan doktor2 juga staf2 di Hospital Temerloh..terima kasih juga buat mak dan adikku Mahathir yang jauh datang dari Terengganu walaupun terpaksa meninggalkan abahku di hospital, Nasir yang datang dari Kuantan dan MakCum dan Cik Akib yang datang membawa kami pulang ke rumah. Hanya Allah yang dapat membalas jasa baik kalian. Kami doakan kalian sentiasa dilindungi dan dirahmati olehNYA. Amin.
Maafkan aku.. aku tidak dapat bercerita dengan lebih mendalam bagaimana ia berlaku.. semuanya bagai mimpi... sekelip mata.. cukuplah dengan apa yang kami alami ini sedikit sebanyak mengganggu emosi dan fikiran kami.. Disini, aku paparkan gambar keadaan kereta kami setelah di tow... kereta yang kami sayangi..

No comments: