slimbox2 css

slimbox 2 js

slimbox 2 auto activator

Pages

Advertisement

Tuesday, August 31, 2010

i-City Shah Alam..

Alhamdulillah... sampai juga kami ke i-City... tetiba je bila diajukan soalan pada wife BIL tentang lokasi i-City.. tetiba juga kami diajak pergi... dan tetiba juga.. hubby ku setuju.. memang banyak tetiba malam tu.. alhamdulillah.
Malam Sabtu 28 Ogos 2010 jam 11+mlm lebih kami bertolak... rupa-rupanya,bila tengah malam, lagi ramai orang datang.. bila sampai disana, anak-anakku bukan main teruja.. dan...mak dan abah depa pun teruja jugak weh..! masa aku kecik-kecik dulu, mana ada semua ni.. lampu lip lap pon dah buat aku dan adik-adik ku teruja, inikan memang lampu yang pelbagai bentuk.. hehehe
Tetapi sayang, camera kami rosak. So, amik gambar guna hp jelah.. tapi oklah daripada tak de.. nak masuk tempat ni bayarannya RM10 per kereta.. oklah.. tampung bil letrik.. hehehe pastu adalah tempat makan minum didalam kawasan tu..
Lepas habis round, anak-anakku minta belikan Arrow Helicopter.. RM5 satu.. ramai yg main.. terutama remaja dan orang dewasa.. aku dan hubby juga tak ketinggalan.. pandai depa ni.. zaman aku dulu, main mende tu buat sendiri guna kertas je..
Oklah.. enjoy lah tengok gambar yang tak berapa cantik tu.. sesiapa yang belum pernah pergi.. bolehlah bawa anak-anak.. sesekali.. bukan selalu pun.. hehehe ok! daaaa!!







3 comments:

limaunipis said...
This comment has been removed by the author.
Nurulmuna said...

lor dah kena bayo ker? dulu2 aku pegi pree jerk... tp punyalah jem giler...

nurd said...

hehehe time tu nak promosi dan depa kayo lagi...