slimbox2 css

slimbox 2 js

slimbox 2 auto activator

Pages

Advertisement

Tuesday, October 30, 2007

Meletop...

Semalam aku tak dapat nak control perasan aku...Meletup bagai nak gila sampai sanggup ambik tindakan drastik nak berhenti kerja. Kalau la p.m aku amik pakai apa yg aku cakap semalam, sure aku dah mampos hari ni...Aku sendiri pelik dgn diri aku, tak pernah rasa tertekan sampai macam ni sekali...aku harap benda bodoh macam ni takkan berlaku lagi pada diri aku....kalau tak sia-sia usaha aku selama 9 tahun. Ptg ni jam 4 boss aku nak tahu keputusan muktamat aku. Aku rasa aku dah ok....Moga2 semua boleh pulih....aku kena kuatkan iman...

2 comments:

nurd said...

Salam dirn...
Nasib baik ko buleh contol letupan stress ko.. aku syukur sangat!

N.U.R.D
yw

nurd said...

Dirn... sabarlah.. setiap apa yg berlaku.. ada hikmahnya... anak isteri jauh, baru terasa bernilainya mereka ketika disisi...