slimbox2 css

slimbox 2 js

slimbox 2 auto activator

Pages

Advertisement

Friday, October 5, 2007

Buka Puasa "Lumayan"...

Tungkin Ayam

Kuih Tanpa Nama

Murtabak

Nasik Ayam

Syedapnyee aye dagung

Boringnyee

Blur soton

Sebelum ni hari2 aku dok buka puasa dgn karipap sardin buatan wife aku. Terlalu sedap sampai aku tak sedar dah 20 hari lebih aku berbuka dgn karipap sardin. Aku tension beli karipap sardin kat luar sebab inti dia bukan sardin tapi angin. Tapi hari ni wife aku dah boring nak buat sardin, aku pun terpaksa la akur, gi pasar ramadan dan beli la beberapa kuih. Air saja 3 jenis (lepas geram nampak) cendol, jagung dgn abc rock (jgn tanya, aku pun tak tahu kat mana yg rock dia). Bab makanan 4 btg tungking ayam (kegemaran diaorang 3 beranak), murtabak dagin 2, nasik ayam dgn kuih yg aku tak ingat nama dgn bubur pulut hitam. Memang kembung perut lepas tu. Rindu aku tak pekena karipap hari ni.

2 comments:

TT said...

Tudia abang dirn ittew sekali makan

dirn said...

bukan aku la....family aku...aku makan buah tamar je....hehehe