slimbox2 css

slimbox 2 js

slimbox 2 auto activator

Pages

Advertisement

Saturday, October 25, 2008

Open house oh open house...

Puasa sebulan raya pon sebulan... hehehe
Itulah yang sedang diraikan oleh ummat islam ketika ini termasuklah aku dan famili aku...
Murah rezeki betul bulan syawal kali ini... alhamdulillah..

Asal hujung minggu mesti tak lekat rumah lah.. aku dan anak2 memang hepi betul.. hehehe
Sebagai seorang isteri yang selalu menghadap dapur.. inilah masanya untuk melepaskan diri dari cengkaman memasak... hahahaha
Lagipun bila dapat keluar tengok dunia luar wpun jalanraya... pergh!! luas pandangan!! :-p

Bila dah OH, menu pula macam2.. menggoda perut dan tekak aku yang nak berdiet ni.. huhuhu
Kepada sedare mare dan rakan2 yang buat open house tu... tak kiralah sebelah suami atau aku.. terima kasih banyak2 kerana menjemput kami. Kami doakan kalian semakin murah rezeki dan sejahtera dalam hidup. Amin!

No comments: